Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

JUST ANOTHER CAT?

Κ. Συμεωνίδου -just another cat? Ακρυλικό 35χ45
Πλάι στη φωτιά, σαν κόκκινο χρυσόψαρο που παρασύρει το νερό, βούλιαξε η γάτα στον εαυτό της. Αν κατά λάθος κουνηθώ, η γάτα μπορεί να μεταλλαχθεί σε κάτι άλλο. Ο περιστρεφόμενος τροχός της παλιάς μαγείας δεν πρέπει να σταματήσει:Να μεταμορφωθεί σε πριγκίπισσα είναι γι' αυτήν το απλούστερο πράγμα.
ΖΑΝ ΚΟΚΤΟ- Η ΓΑΤΑ
 

Η Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων ενα παραμύθι που πάντα με ακολουθεί και το ακολουθώ νομίζω οτι με συντρόφευε οταν ζωγράφιζα αυτή την... γάτα.
Προσπαθώ να χρησιμοποιώ όσο λιγότερες σκιές μπορώ...Μ' αρέσει το αποτέλεσμα να ταλαντεύεται  ανάμεσα στο ψεύτικο και το αληθινό κι ας το εντάσσει ο καθένας όπου προτιμά.

5 σχόλια:

  1. Κυπαρησία μου, μου αρέσουν πάρα πολύ οι ζωγραφιές σου...η γάτα σου είναι πολύ ιδιαίτερη!!!
    αααα πέρνα λίγο από το σπιτικό μου να συνεχίσεις ένα παιχνιδάκι!!!

    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλενα σ' ευχαριστώ και για την επίσκεψη και για τα καλά σου λόγια.
    (Μάλλον δεν θα καταφέρω να συνεχίσω το παιχνίδι ωστόσο σ' ευχαριστώ πολύ για την επιλογή)
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αξιολογότατες οι ζωγραφιές σου! επέτρεψέ μου να σου πω, πως το κρυμμένο χαμόγελο είναι οι αδυναμία μου!
    τι καλά που σε γνώρισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βίκυ (αν κατάλαβα καλά αλλιώς Λύχνε) κάθε ιστορία μιά ζωγραφιά, κάθε ζωγραφιά μιά ιστορία... Από μια ασπρόμαυρη φωτογραφία σ' ενα άρθρο εφημερίδας για τα παιδιά που ζούν στις παραμεθόριες περιοχές προέκυψε αυτό το κόκκινο κοριτσάκι. Κι εγώ το αγαπώ, πρώτα αγαπώ και μετά ζωγραφίζω...
    Χαίρομαι κι εγώ που γνωριστήκαμε, πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή